Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 26 February 2012

HTC My days - Period and ovulation calendars

Ni satu lagi benda yang saya mo kongsi untuk kawan-kawan yang tengah TTC macam saya :D.....


Saya baru ja install ni application di phone saya, HTC My days-Period and ovulation calendars..kita cuma perlu kasi masuk day 1 kita punya cycle then application ni akan automatic kira untuk kita hari ovulation..so kita boleh lah plan bila mo ber BD haha..senang!!..lucu pula, benda-benda begini pun mo ada schedule @..@..


So sepa2 yang pakai HTC phone, try lah :D..and kita sama2 update keberkesanan schedule ni ^..^


saya attach screenshot schedulenya
hehe..macam kecik pula o...nantilah saya upload yang saya punya schedule...cari camera lu...

No comments:

Post a Comment