Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 22 March 2012

berita sedih lagi bulan ni

Huhu..miss P nda pernah fail menunaikan janji .ni bulan datang lagi...tapi nda apa lah.cuba lagi. This month saya start makan supplemen EPO Plus Omega3 fish oil..Saya tebaca di buku "What to expect, Before you're expecting"..nanti bila tempoh period habis ,mo pi berurut lagi ni.
Yang paling sedih, di ofis, saya yang sibuk2 buat itu ini mo kerana mo pregnant,tea lady pula kasi sampai berita dia preggy lagi ..No.3 tu, huahuahua..sudahlah PA big boss belum balik dari cuti bersalin!!Asyik2 dorang, bila lah mo bejangkit sama saya pla..huhuhuhuhuhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nanti lepas dapat pay, mo pi jumpa dr.minta surat sokongan untuk permohonan anak angkat!muktamad..but saya punya usaha untuk anak sendiri pun akan diteruskan juga :D...gambateh

This few days, saya ada tebaca pasal satu lagi product baru..LUMIGLOW....credit to facebooker Irenejane..nanti saya carikan info untuk di share sini...

so ciao for now

No comments:

Post a Comment